dimarts, 11 d’octubre del 2016

APRENEM A UTILITZAR LA PISSARRA DIGITAL INTERACTIVA

Sabeu que hem après? A utilitzar una pissarra digital interactiva! Hem comprovat que la pissarra digital interactiva té molts avantatges, com per exemple poder crear classes molt més dinàmiques en les quals els alumnes interactuen a través de jocs, activitats... Que a través d'una pissarra convencional no ho podrien realitzar. Es poden treballar àmbits molt diferents, a més utilitzar aquest tipus d'aparells electrònics provoca un gran increment de la participació de l'alumnat. S'ha de tenir clar que aquesta metodologia pot comportar inconvenients, ja que depèn de factors no controlables com per exemple; l'electricitat. Per tant, com a docent sempre s'ha de tenir preparada una segona opció que substituís a la pissarra digital interactiva, ja que en cas que falli s'hauria de poder realitzar qualsevol altra activitat sense necessitat de no fer la classe ordinària. Per poder fer servir aquesta metodologia s'ha de tenir present que és necessària una formació prèvia per poder explotar aquest recurs. Per això, els docents han d'estar informats en tot moment i actualitzats en el món de la tecnologia. 

En la nostra sessió hem creat dues activitats, una sobre el ratpenat i l'altre sobre el reciclatge, dirigida a nens de primària on hem tractat més d'una assignatura, és a dir una mena de projecte que a través d'un tema es tracten molts de diferents. A continuació us adjuntem les dues activitats que vam realitzar, Aquestes activitats en la pissarra, es podrien veure en acció i fent les funcions que li pertanyen per poder aconseguir la participació i la motivació de l'alumnat. Per tant, creiem que les PDI en les aules són una gran ajuda d'ensenyament, ja que fa que l'alumnat estigui molt més interessat. Podríem implementar -ho en diferents àrees perquè els continguts més complexos es fessin més entenedors.



                                                                  ACTIVITAT A:



ACTIVITAT B:




Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada